mucizebebekkk589 merhaba canım görünce yazmak istedim ben aynı süreci yıllar boyunca yaşadım hiçbir şekilde hiçbir doktor bir çözüm yolu bulamadı her şey normal dedi bu bir yumurtlama ama ben bir sıkıntı olduğunu hissediyordum bu arada hamil kalamadım ama son iki aydır kendi bulmuş olduğum çözüm yoluyla kanamayı durdurabildim doktora gittim ve doktordan ilaç istedim progesteron aynı zamanda elimde prog Están fitil vardı yumurtlama geçtikten sonra iki gün yani ardından ben fitil ve ilaca başladım on gün kullandım ve o ay lekelenme gelmedi bu ay yine aynı şekilde yapıyorum ve şu an lekelenme çok şükür yok bunun sebebi yumurtlama sonrası oluşan Korpus luteum denilen sarı cisimciğin yeterince progesteron üretmemesi bazen de rahmin progesterona cevap vermemesinden kaynaklanan bir durum doktorunla iletişime geç ve mutlaka progesteron desteği al bu şekilde geçeceğine eminim inşallah faydalı olur