melissamom_ Merhabalar, perşembe günü 174 olan beta hcg’m cumartesi 555 oldu neredeyse 3 kat bir artış; doktor gebelik net dedi ama daha haftası çok az dedi. Uygulamada son regl tarihime göre 4+5 diyor ama betahcg değeri haftayı söyler mi?
Dinolisoo melissamom_ hayır canım betayla haftanın alakası yok. 1500 civarı olunca kesen gözükür vajinal kontrolde. Haftan sat a göre gidiyor zaten
Busranur_mnts melissamom_ beta ile haftası ölçülmez her gebelikte farklı artar doktor kese görmek için erken demiştir iyice yükselince görüşüyor genelde 6 haftalıkken falan 10 güne giderseniz görürsünüz inşallah
twobabymomm melissamom_ hayır canım beta ve haftanın alası yok son adet tarihine bakicaksin 🥰 benim ki uygulamayla aynı gidiyor 2 hafta önce gittiğimde 2 gün büyük çıktı ultrasonda o da normal ultrasonda belli olur 🥰
Busranur_mnts melissamom_ Dinolisoo Kese görünmesi de kişiden kişiye değişiyor ben 2 binken vajinal ultrasonda kese görmemiştim 5+2ydi o zaman 6+2 de gittim karından gözüktü
melissamom_ Ayy teşekkür ederim hepinize şu an daha net oturdu, o zaman 1 hafta 10 güne doktora gitmek mantıklı🙏🏻