prensesannesi32 iyi günler arkadaşım bende aynı durumdayım bişey sorabilir miyim
Benim ovulasyonm 5-6, gibiydi bu tarihlerde de pik gördüm değerlendirdm idrar testinde 12 gün sonra hafif çizgiler gördüm yani ayın 17 sinde kan verdim 7.82 çıktı normal mi sence yarın kan takibi için gitcem sağlık ocağına doktor bir daha bakalım dedi bugün normalde 21 sabah aynı saatte başlar adetim ama olmadı zaten ayın 11 inde de kadın doğuma muayeneye gitmiştim senin rahmin kalınlaşms ya hamilesin ya adet olcan dedi ondan 6 gün sonra da testte hafifçe çizgi gördüm norml mi deger