AYsegulusal [url=https://hizliresim.com/RrvgYG][img]https://i.hizliresim.com/RrvgYG.jpg[/img][/url] arkadaşlar ikili test sonucun sadece Kilo mu yanlış yazmışlar 60 kiloyum ense kalınlığı 1.8 çıktı cinsiyet ve başka yorumlar fan anlayan ç arsa sevinirim bu arada 12. Haftada çıkıntı var erkek olabilir ama daha erken demişlerdi
Bbsra AYsegulusal en kalınlığın normal diye biliyorum güzel yani :) ben yaptırmadım ama burda yaptıranlar 3 ve üzeri iyi değil diyolar
Deletedmom113 AYsegulusal burda konuşulanlara dayanarak beta 50 altı erkek 50 üstü kız demekmiş seninki de 35 çıkmış.. birazdan gelirler ve erkek derder😂tabiii bende 😂
AlyaSu AYsegulusal canım sonuçların çok güzel :) hcg 50nin altında olunca erkek diyorlar ama benimki 50nin altındaydı ve kızdı 😊
AYsegulusal Deletedmom113 ilk bebeğim hangisi olursa farketmez sağlıklı olsun ama merak ediyor insan 🥰
Mavigozunannesi Buna inanmayın çok fazla dr lar doğruluk payı yok diyor kızım da daha düşük çıkmıştı ve kız bebek oldu yani sırf meraktan bakmıştım bende sizin gibi doğrumu diye tam tersi oldu benim ı değer sürekli değişen bir değermiş yani doğruluk payı yok