Arkadaşlar selam cuma günü beta vermiştim 9,14 çıktı bir öncekinde ben düşük yaptığın için biraz daha bekleyip pazartesi gideyim vereyim dedim kanı yarın vereceğim bugün sol tarafımda batma tarzı ağrı ayaktayken şiddetli uzanınca geçen ve beyaz akıntım var normal mi bu