37+2 deyim. Normalde yarın kontrolüm ama bugün yine düzensiz sancılarım var. Ayrıyeten iki gündür çok şiddetli baş ağrım var tansiyonla alakalı sanırım. Geçen hafta kahverengi lekelenmem olmuştu. Az önce eşofman altımda ıslaklık hissetmeye başladım ıslanmış biraz. Ama anlamadım ne olduğunu ?