beyza0007 2 günde 2 katına çıkması gerekiyor diye biliyorum sizinki geçmiş bile bence sağlıklı bir gebelik ☺️
aogoya beyza0007 ayyyy sağolsun inşallah sağlıklıdır bir düşüğüm car ister istemez insan sürekli bi korku içerisinde oluyor
Melike3506 aogoya onun belli bir beta değeri yok herkesin betası da farklıdır benim 5+5 de sadece kese vardı bebek yoktu ve betam 8234 dü ben 6+5 de kalp atışı duymuştum. Bazıları 7 bazıları 8. Haftada duyuyorlar her gebelik farklıdır