Kızlar şeker yükleme yaptırdım 81 105 55 şeklinde çıktı doktorum Reaktif hipoglisemi dedi ve diyet önerdi ve rahim ağzım alttan ölçümle 26 mm çıkmıştı. en son kontrolde karından 23 mm çıktı Nstye yolladı sancı çıkarsa alttan ölçücem dedi Nstye sancı çıkmayınca progestana devam ama diyet şart dedi şekerim yüksek değil aksine düşük neden su üst sınırda çıktı o kontrole kadar normaldi erken doğum riskim var galiba su fazlalığı da erken doğumu tetikliyormuş ne yapıcam moralim çok bozuk