Normalde burnu kanayan biri değilimdir ama bugün otururken burnumun kanadığunu fark ettim acaba doktora gitmelimiyim gece boyunca da ağrım vardı karın ağrısı sağa dönerken karnımın sol kısmına bıçak saplanır gibi ağrılar giriyodu yani magnezyum eksikliğinden falan sandım ama burnumda kanayınca korktum bide bebek hareket ettikçe sanki rahmimde yara varmış gibi sızlıyo bugün napsam bilemedim