36 haftalık gebeliğimde pıhtılı şekilde kan gördüm hastaneye gittim alttan muayene yaptılar nişan gelmiş dedi nst de sancı görünmedi eve git sancılarını çek bugün yarın başlar dedi eve geldim 24 saat geçti hala kanamam var alttan muayene ettiği için olduğunu düşünüyorum aynı durumda olan var mı ne zaman doğruruurm tahmini lütfen yardım