Kızlar palette 8.0 aldım ama ıstedıgım bak rengı olmadı sacım koyu kumral oldugu için sonrasından palette 10.0 aldım ama sacım koyu yıne acılmaz kuaföre gıtmeye gucum olmadıgı için evde yapmaya calısıyorum:) saç rengımı nasıl açıp boya uygulayıp o guzel sarı tonu alabılırım cok sarı degıl küllü sarı acık sarı olsa yetıyor igora 0.22 de aldım ama bılmıyorum acmadan sacımı etkı etmedı