Merrriiii ben ara vermeden transfer olmuştum bence süreci daha iyi geçirdim tecrübeliydim ve beklentim daha azdı, negatif alma ihtimalini göz önünde bulundurdum, sonuç maalesef negatif oldu ama o üzülme evresini de daha kolay atlattım inşallah pozitif alırsınız, psikolojik olarak güçlü hissediyorsanız bence mantıklı bir karar