Yarın 29 haftayı dolduracağız bebeğim makat geliş. İkinci doğumum olacak ilkinde hiç böyle bir sorun yaşamadım normal doğum yaptım. Bebeğin hareketlerini hep aşağıda hissediyorum. Hatta şimdi bile alt karnımda pıt pıt kalp atıyor gibi. Bu hıçkırık mı acaba döndüğünü nasıl anlarım bebek nasıl döner?