selenhuseyin Kızlar düşükten sonra sürekli gözü kararıp tansiyonu düşen var mı, önceden hiç böyle birşey olmazdı düşük yaptığım 11 gün oluyor ve sürekli tansiyonum düşüyor bayılacak gibi oluyorum
Aydan95 selenhuseyin tupumu almistilar bebekle birlikte tabiki. 1 hafta ogle oldum hatta galiba 2 haftaydi tam hatirlamiyorum
selenhuseyin YaseminBatrk Aydan95 ben kendiliğinden düşük yaptım evde, sizin neden tüpünüzü aldılar dış gebelik miydi?
selenhuseyin Aydan95 Anladım geçmiş olsun Rabbim sabır versin en kısa zaman da bi evlat sahibi olursun inşallah 🥰