Merhaba arkadaşlar bi sorum olucak betam ilk 123 ikinci olarak 404 geldi ilk gebeliğim sonra hastaneye gittim 5+2 de doktor ultrasonla baktı keseyi göremedim dedi sonra vajinal baktığında keseyi de yolk sacıda gördü ancak bu sefer de embriyoyu göremiyorum tekrar beta bakalaım dedi betam 11816 geldi boş gebelik olm ihtimali nedir endişelendim biraz 2 hafta sonraya randevu vardı ama her şey çok sağlıklı ilerliyor gibi de geliyor