Merhaba son bir haftadır afedersiniz vajinadan az az su gibi az yapışık bir şey geliyor. Beni tedirhin ediyor. 8 gün önce kan verdim idrar verdim temiz çıktı idrar. Tiroit ilacı ve magnezyum kuşlanıyorum. Normal mi siz de de var mı daha yeni Dr a gittim bir de suyun sınırda demişti bol bol su içiyorum