gzdenur_01 31.hafta makat gelis dedi doktor daha cok zamanimiz var ama donmezse sezeryan dedi :/ Sizin ne zaman dondü? Ilk gebeligim. Hep sag tarafta bebiş
Cncan gzdenur_01 benimde ikinci gebeliğim 36.haftada ilk doğumum normal olmuştu buna sezeryan dedi başı kanala dönmemiş bu saatten sonra zor döner dedi sezeryan dedi ama döner mi bilemiyorum 🥹
gzdenur_01 Cncan 36 37den sonra alani daraldigi icin iyice kilo aldigi icin dönmesi zor oluyormus :( her ikisine de kendimizi hazirlayalim🙄 ama kucukte olsa 39da bile donen varmis hatta sezeryan masasinda bile dönen duydum
zeyka bebeğim doğum pozisyonundayken 10 günün icinde makata dönüp tekrar baş geliş olmuştu ve 37. haftada 😆 doktorum bile bu çocuk niye sürekli dönüyor diyordu 😆 son ana kadar ihtimal var bence şimdiden konuşmak erken olur