Adada bende de akıntı var hatta ben bu yuzden doktora gıdıp acaba sızıntım mı var diye sordum turnusol kağıtlı ped verip baktılar çok şükür değilmiş inşallah sizinkide değildir şüpheniz varsa beklemeden gidin benim suyum fazlaymış maalesef Rabbim sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip eder inşallah 🤲🏻