Hanımlar bebeğim 1 ay 26 günlük ilk doğduğunda Philips avent yenidoğan başlığıyla denedim asla çekemedi içemediği içinde chicco natural feeling biberon ile devam ettik ta ki düne kadar dünden beri de chiccoyu istemiyor geri iteliyor benden Philips’e tekrar şans veriyim dedim 2 numara başlığı ile sinirleniyor 3 numarası ile de aynı şekilde emiyor gib duruyor ama mama aynı yerde kalıyor içse de Saatleri buluyor bende 4 numara başlık aldım onu deneyeceğim ama oda fazla gelir boğulur mu emin olamadım siz yaşadınız mı böyle bir sorun yaşayan varsa yardımcı olabilir mi ne yapmalıyım ?