karakocaaa Merhabalar hanımlar Bursa şehir hastanesin de doğum yapmış olup odaları hakkında bilgisi olan varmıdır acaba kapı süsü vs ye izin veriliyor mu odalar tek kişilik mi nasıl acaba bilgisi olan yazabilir mi ?
merveee1634 karakocaaa şehir hastanesinde doğum yaptım ama süsleme konusunu bilmiyorm açıkçası oluyomu diye süsleyende hiç görmedim doğum sonrası yürüyüşlerimde..odalarda tek kişilikte var çift kişilikte benim şansıma tek kişilik düşmüştü oda ferahlığı temizlik herşey dört dörtlüktü
karakocaaa merveee1634 anladım teşekkür ediyorum cevabınız için peki doktorunuz kimdi memnun kaldınız mı ? Sezeryanmıydı birde.
merveee1634 karakocaaa 9 ay boyunca takipli olduğum doktor Zeliha atak idi ama sezeryan doğumuma Mustafa Burak Akselim girdi o gün kadın doğum katında hangi doktor görevliyse o giriyordu takipli doktorunuz denk gelmeyebiliyor yani..ben iki doktordanda çok memnun kaldım şuan kızım 4 yaşında ve ikinci gebeliğim sürekli randevuda Zeliha hocası kovaliyorm ama doçent olmus sadece haftada 2 gün poliklinikte oluyo denk gelemedik henüz ama doktor seçimi yapmak isterseniz Zeliha hocayı kesinlikle tavsiye ederim ❤️
140524ba Ben Perşembe günüydü galiba hastaneye gitmiştim yüksek ihtimal bebeğin babasıdır elinde baby kutucuk süsleme falan vardı otoparktan hastaneye doğru götürüyordu ama yinede net bilgim yok ama yaptırmasalar neden götürsün oda var tabi 🤷😁
karakocaaa 140524ba ee tabi hazırlığını ona göre yapmıştır muhakak ben sadece kapı süsü asmak istiyorum balon vs olmayacak zaten.
karakocaaa merveee1634 sezeryan planlı olurken doktorun olmamasıda kötü tabi bende gültekin hanıma takipliyim bende çok zor randevu buluyorum buldukça gidiyorum gibi bişey oldu artık.
ddrys karakocaaa canm doktorun nasıl ben 4 ay boyunca gökhan beye gtım ama gti kestele hangi doktora randovu alsam acaba
ddrys Bende gökhan gölcük doktorun hastasıyım ama kestel devlet hastanesıne gtıgını duydum hangi doktor iyi acaba bilginiz varmı ona göre ramdovu alayım
merveee1634 ddrys hayır şuan şehir Hastanesi’nde görünüyor az önce randevu sisteminde gördüm acele ederseniz randevu oluşturabilirsiniz bilmiyorum bu yorumu ne zaman görürsünüz ama 🙂↕️
140524ba ddrys Gökhan bey geri şehir hastanesine geliyor Ocak randevuları hatta şehir hastanesinde gözüküyor memnunsanız ona devam edebilirsiniz