Anneyimben49 Rasev 9 haftada hissetmek 🥴 ilginç yani. İkinci hamileliğim ben bile yeni yeni hissetmeye başladım 🙃
Sila7166 Gulsah7171 bende oyle dedim bebzgimi bir kac kez hissettim diye doktorum o bebek degildir dedi seninki gibi 😁
Sila7166 Rasev normalde bebek degildir o cunku daha mercimek kadar bisey o kamerada gozukme ihtimali yok bile 🤷♀️
Adenbebek Rasev benim arkadasımda 9 haftadan beri hissediyor ve eliyle kalp atısını dinliyor hatta geceleri saga sola dönünce bebek rahatsız oluyormus 😂😂😂😂
Aysegulbebek Bende 9+4 haftaligim ama hiç hissedemiyorum hissetmeyi çok istiyorum inşallah o günleri de görürüz 😍🤰🤰
Rasev Aysegulbebek inşəAllah canim😍daha çok erken zaten bi arkada benimle inatlasdi onun uzerine acdim postu yani hiss etmesi imkansiz