Rasev işte bende bunun trol olduğunu anlayıp trol bi cevapla karşılık verdim. İnsanları aptal yerine koyacak bir post açmak yerine (kimisi ciddiye alıp ciddi cevap vermiş) neden böyle bi post açtığınızı söyleyip cevap isteseydiniz samimiyetinize inanılırdı yani en azından ben inanırdım. Komik oldu ama, güldüm yani. İyi günler 🌸