Ben de neredeyse 12. Haftadan beri var 35 haftayım. Ayakkabı çıkarırken tek ayağımla kaldırıp falan aman yarabbim tam oraya ağrı giriyor, yatakta dönerken tek ayak üzerinde, ayaklarımı açarken’ kaldırırken. Hepsinde ağrıyor. Normalmiş, aynı siddette devam ediyor suan sanırım doğurana kadar devam 😅