Kızlar 20 haftam bitiyor işte gebeliğimde lakin cok kötü grib geçirdim antibıkte kullandım ama geçmek bilmeyen bır nefes darlığı oldu panık atak oldu resmen öksürüyorum boğulacağım hissi gelıyor yataktan bıle kaldırıyor o an böyle nefesimi yönetemıyorum kaötır gidiyorum kadın doğum geçmezse gögüs doktoruna git dedi ıkı kez acille gittim . Çok kötü oluyorum troidimde hafif var yaşayan var mı veya önerisi olan kalbım hızlanıyor böyle tıkandığımda