ezerg Sevgili anneler, gebeliğim 5+3 ündeyim. Henüz keseyi göremedik. Geç döllenme olduğunu söyledi doktor. Benim merak ettiğim konu şu; ben mide bulantısı yaşamıyorum. Sadece koku hassasiyetim var. Bu normal mi?
gamzee7 ezerg tabiki normal herkes aynı şeyleri yaşayacak diye bir şey yok bazı hamişler ilk 3 ayında mide bulantısından ölüyorlar benim ilk gebeliğimde hiç mide bulantım olmuyordu herkes maşallah diyordu seninkinde öyle geçer inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın canım endişelenme ❤️
selma128 ezerg daha erken mide bulantisi icin bi hafta sonra dahada artacak koku hassasiyetn ve mide bulantinda artacak her hamilede ayni degil tabiki insallah olmaz mide bulantiniz
ezerg tupbeybi herkes ısrarla bulantımı sorunca, olması gerekiyor da bende sorun varmış gibi hissetmiştim. Teşekkür ederim 😁