kubos-123 kesinlikle yapmalısın canım sigara böreği buzluk böreği vs gibi şeyleri de koy çokça ,bazen çayın yanına cıkarıpmyapmasımbile pratik oluyor. Ben anneme katmer çörek yaptırdım pişmiş şekilde koyduk oda çok pratik oluyor. Sulu köfte , fırın yemeği boyutunda köfte,
Et şiş tavuk şiş vs gib Şeylerde yapıp koy aşırı pratik oluyor bir pilav salata yapıp şişleri çıkarıp sosta bekletip sonra fıırnlıyorm harika oluyo inan etleri doğramakmbile iş yükü gibi oluyo çocuk varken bide uyku döngüsü çok farklı oluyo geceleri hep uyanıktık biz gündüz yemek yapmayı geç yemeye halim olmuyordu uyumak dsha cazipöglrşyordı cocuk uyurken 🫣🫣nohut filan ds
Haşlayıp koymuştum ben ıspanakları da yıkayıp kurulayıp doğrayıp attım pratikten yemeğini yaptım kavurmasını yada böreğini gözlemesini çok pratik oluyo yeni doğan döneminde
Ispanak güzel süt yapıyor patlıcanları közleyip atmıştım annemle lahmacun çiğden, pizza çiğden yapıp dondurucuya attık , mantı filan şimdiki gebeliktede annem gelince yine dondurucuyu böyle şeylerle doldurmak istiyorum kurabiye yapmıştık bolca onuds bir kısmını dondurucuya bir kısmını dolaba koydum tazecik kalıyo inan lohusalıkta bşrde yalnız olunca doğru düzgün yemek yapamıyor insan böyle pratik çıkarıp çıkarıp yaparsın şimdilik aklıma gelenler bunlar cnm uzun oldj ama 🫣🫣🫣