Paronayanne valla bnde Bi çözüm ariom 6 yıldır hap kullandm 2 yılda hamilelik dpgum emzirme derken kullanmadım şu anda sağ kaşığıyla çok ağrım oluodu ilişkiden sinra ve rahl im yok dneck kdr azdı gittim doktora hapi birak rahim duvarında incelme olmuş bu yüzden adet olmuosn dedi sağ kaşığıyla kist var dedi ilaç fln da vermedi ağrıdan kıvranıyorum suanda