Son zamanlarda bir şey çok dikkatimi çekiyor bu platformda. Vajinal doğuma neden normal doğum diyorlar? Sezeryan anormal mi ? İyi kötü artık hepimiz okuduk, hâla neden vajinal doğuma normal doğum diyen kör cahiller çok fazla var. Yada vajinal muayene alttan bakmak var bide. Lütfen artık çıkın şurdan. Bende vajinal doğum düşünüyorum ama herşey planlandığı gibi gitmeyebilir. Vajinal düşünüp sezeryan olmak zorunda olan anneler var. Vajinal doğuma normal doğum diyenler için yazıyorum gidipte sezeryan doğum yapanların yanında ben normal doğurdum demeyin hikayeleriniz kendinizde kalsın. Çok kaba ve kırıcı buluyorum. Ayrıca zorunluluk değil tercih de olabilir. Herkes vajinal yapmak zorunda değil.