Kızlar perişanım uyku kalitem sıfıra indi bacak arası ağrılarım çok oluyor bel ağrım bazen asla uyutmuyor halbuki ben 2 kilo aldım sadece öyle çok kilom felanda yok ama bebek büyüyor tabi ondan oluyor diye düşünüyorum ama bunun bir çözümü yokmu yada böyle çok rahatsız olmam yatarken normal mi