Sabina95 35+2 deyiz ama bebegiyim kilosu 3.300qr😩boyle olan varmi kizlar aranizda?sizce doguma kadar minimimum kac kilo alirim?ekmek,tatli yasaklandi 😞
ftmknd Sabina95 merhaba bizde bugun 35+5 ve 3250 gramda benim bebeğim ayni şekilde doktor banada 4 ve ustu olursa normal doguma alamam diyor sağlıklı olsunlarda canım normal yada sezeryan dert değil🤲🏼✨
Beyzamete Bence boşuna üzülüyorsunuz. Kilosu gayet normal hem tombik olunca birşey değişmiyor. Doktorunuz haftasına göre iyi diyorsa kafanıza takmayın önemli olan sağlıklı bir bebiş olması değiş mi🌸
Sabina95 ftmknd dogru soyluyorsun saglikli olsunlarda gerisi onemli degil yine de insan korkuyor sezaryandan🙏Insallah bebeklerimiz icin de bizim icinde hayirlisi olur🤗