asenazeynep ikiprensesannesi___ yaa hhahaha doğrudur vallahi ben şimdiden bittim diyorsam…hakkındır bacım bittim demek😂🥰
aselsura asenazeynep ikinci gebeliğim kızım sezeryandı bundada ssvd düşünmüyorum ztn o da çok nadir yapan var seninde sağlıkla gelsin cinsiyetiniz ne 🤗
asenazeynep aselsura Anladım canım, bizim de erkek ilk bebiş bakalım ne olup bitecek bilmiyorumm sizin cinsiyet ne 💓
asenazeynep aselsura Allah bağışlasın canım benim, sağlıkla gelsinler inşallah demen gibi. 🥰🥰Vallahi ben de bu sene hep erkek duydum çevremden, taa ki bugüne kadar😅Bugün bir tanıdığıma kız demişler, istisna görüyorum onu😅
suragungor asenazeynep son 99 dan sonra bir seyler oldu zaman asiri hizli gecmeye basladi ne ara 61 e geldik anlayamadim bile 😂
asenazeynep suragungor Yaa ahahahah maşallah inşallah bizim için de öyle akıp gider ya sanki zaman geçmiyor gibi ama bir yandan da diyorum aralık bitti kendine gel😂😂
suragungor asenazeynep cevremde hep duyuyordum 3. Trimesterden sonra zaman cok hizli gececek diye gercekten sona yaklastikca zaman su gibi akip geciyor insallah darisi basiniza saglikla bebisinizi kucaginiza alirsiniz insallah 🙏🏻
asenazeynep teraziela Yaaa bir şey kalmamışş, sağlıkla kucağına almak nasip olsun canım, ilk bebiş mi?
asenazeynep suragungor Amin canım, Allah razı olsun. Dilerim hepimiz sağlıkla ve kolaylıkla alırız kucağımıza yavrularımızı💓🙏🏻