Kızlar hemoroid ve makatta çatlak var . Hemoroid tetiklendiği ya da zorladığım zaman ara ara çıkan bir şey değil senelerdir benimle duruyor orda hep . İlk doğumum olucak . Hem özele hem devlete gidiyorum dün devlettekine sordum bir şey olmaz dedi sadece haftan ilerledikçe ağrın olur dedi , özeldekine sormadım henüz. Ailem genel cerraha gidip muayene olup ona göre kadın doğumla karar vermemi söylüyor . Şimdi tüm hastaneler normal doğumu teşvik ettiği için gittiğim özel hastane bile isteğe bağlı sezeryan yapmıyor. Beni normal doğuma zorlamalarından korkuyorum doğumda daha kötü olur patlarsa felan diye. Bu şekildeyken normal doğum yapan var mı zor oluyor mu?