fkurtba Merhaba şuan 11 haftalık hamileyim ilk gebelik eşimle kan uyuşmazlığımız var doktorlar 28 haftada uyuşmazlık iğnesi yaptırmamı istedi yaptıran var mı acaba bebekte veya annede bir sorun teşkil ediyor mu 😊 🎀
deletedmom43191 fkurtba 3 gebeligimde 2 doz olmak üzere toplam 6 kere öldüm bisey olmadi tam tersine igneyi olmazsan buyuk sıkıntı
aprilbaby fkurtba merhaba aksine yaptırmazsan sıkıntı oluyor eğer kanama olursa erken yapıyorlar sonra 28.haftada ve doğumdan hemen sonra bebeğin kan grubu pozitifse tekrar yapılıyor
Ceku256 fkurtba 28. Haftada yaptırmıştım bir sorun yaşamadım. Doğumdan sonra bebeğin kan grubuna bakıyorlar eğer pozitifse tekrar iğne yapıyorlar
Havin49_ fkurtba anne de ve bebek te bi sorun teşkil etmiyor ama mutlaka olunmadı gedekn bişey yapmazsanız sebebsiz kalp durması anomali hastalılar vs bebekte çıkabilir oğlumda gebeyken yaptım oğlum doğdu omunla da uyuşmazlık vardı tekrar oldum şuan 28 haftalık gebeyim ve bugün gidip iğneyi olucam
fkurtba aprilbaby evet dediğiniz gibi benim kanamam oldu 5 haftalıkken doktor iğneden önce pozitif mi veya negatif mi diye kan aldı ve negatif çıkınca 28. Haftada yapılacak dedi
fkurtba Havin49_ çok geçmiş olsun bende 28.haftaya yaptıracağım doktorum öyle önerdi şuan 11 haftadayım