merhaba, 36 haftalık hamileyim. yaklaşık 3 haftadır özellikle kollarımda, bacaklarımda ve bazen de karnımda şiddetli kaşıntılar oluyordu. bu süreçte babamın hastalığı ve ne yazık ki kaybını yaşadığım için ne kendimle ne de bebeğimle ilgilenemedim yas sürecindeydim, hala da öyleyim fakat geçen perşembe doktor kontrolünde kaşıntılarımdan bahsedince doktorum karaciğer enzimlerime ve safra asidi değerlerime baktırdı. geçen ay 33 olan ALT 180’e; 23 olan AST 80’e yükselmiş. safra asidim ise 9 çıktı, sanırım 10’dan sonrası sıkıntıymış. doktorum bebeği riske atmamak için ursactive diye bir ilaca başlattı sabah akşam onu kullanıyorum. size sormak istediğim şey aranızda bunu yaşayan var mı? normal şartlarda her şey yolundaydı bebeğim vajinal doğuma ve miadında doğmaya uygun ilerliyordu ancak internetten baktığımda böyle bir hastalık durumunda 37.haftadan sonra bebek riske girdiği için 37.haftada doğuma alındığını söylüyorlar. sizce böyle bir şey yaşar mıyım? şu an beslenmeme epey dikkat ediyorum ve ilaçlarımı da kullanıyorum. ekstra ne yapmam gerekir? perşembe günü tekrardan tahlil vereceğim