sevglcskn Merhabalar ben 5+4 haftalık gebeyim, daha öncesinde bir boş gebelik ve ektopik gebelik geçmişim var, kahverengi pembe lekelenmem vardı,korkup şimdi acile gittim ve progesteron başladı doktor. Aranızda bu haftada lekelenme yaşayan oldu mu ?
sunbloom123 sevglcskn ben 10. Haftalarda yaşadıö progestan fitil kullandım 1-2 hafta kadar sonradan sorun yaşamadım çok şükür
semiii sevglcskn benim 7+6 da kahverengi lekelenmem oldu doktora gittim senin gibi progestan kullandım bir daha olmadı
sevglcskn sunbloom123 çok sevindim sizin adınıza inşallah bende sorunsuz atlatirim 😌 sağlıkla gelsin evladınız inşallah ♥️
sunbloom123 sevglcskn amin inşallah teşekkür ederim 🌸 sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim sizinde evladınızı 🤲🥰
goker26 Bende senin haftandayken iki üç damla kahverengi lekelenme gelmişti bir kerelik bidaha gelmedi yerleşme kanaması olduğunu söylemişti doktor
sevglcskn goker26 benim Perşembe günü başladı doktordan çıkıp eve geldiğim de farkettim ve geçer diye düşündüm dün akşam pembe renkte olunca korktum açıkçası, umarım benimde yerleşme kanamasıdır
busonryavrusu sevglcskn Üç kere öyle lekelenmem oldu pembe ve açık kahve şekilde progestan kullanmaya devam şükür Şuanlık bi sıkıntım yok 10 haftalık olduk
sevglcskn busonryavrusu ohhh çok şükür çok sevindim sizin adınıza sağlıkla gelsin yavrunuz inşallah 😘 sürekli olan bir ağrım yok ara ara kasık bel ağrısı oda normaldir diye düşünüyorum ama geçmiş tecrübeler olunca korkmuyor değilim🫣