9 hafta 5 günlüğüm. 1 haftadır ellerim ve ayaklarım özellikle parmaklarım aşırı kaşınıyor. Hiçbir şeye alerjim yok. Önce soğuktan falan mı dedim ama alakası yok çözemedim. Ama o kadar kaşınıyor ki mesela bazen baş parmağım ve orta parmağım bazen diğerleri bütün elimde değil. Yaşayan var mı, normal mi?