mlsdd Kızlar ilk gebeliğim ve sürecin normalini bilmiyorum bu yüzden 🥹 17-18-19. Haftalarda sizin de böyle miydi? Neticede içeride bebek var eski hali gibi yumuşak olmasını bekleyemeyiz, taş gibi de değil ama sert yani 🫤
Hellomy99 mlsdd bahsettiğiniz sertlik bazen karnınızın orta aşağısına doğru top gibi olmuş hissi ve bir sertlik,gerdirme ise hep hissettim şuan 36 hafta hâlâ hissediyorum doktoruma sorunca normal olduğunu söyledi her gün bir bardak sür iç dedi faydasını gördüm
busraars5613 Bişey sorabilir miyim size benim de ilk gebeliğim hareketleri hissediyor musunuz gerçi doktor ilk gebelikte 5. Ayda hissedersin dedi ama
mlsdd busraars5613 yok hissetmiyorum, demir ilacına da başladım gaz mı bağırsak hareketi mi onu da anlamıyorum o yüzden zaman zaman bi baloncuk patlıyor içimde sanki 🫤
mlsdd Hellomy99 evet anlattığınız gibi, gerginlik gibi. Süt de neredeyse her gün tüketiyorum. Demir ilacına başladım 2 3 hafta oldu sanırım o da ara ara bunu yapıyor. Anlamlandırmaya çalışıyorum 🥲