Onurbanuu Sorun yukarda tup bebek yaptırıp normal dogum olan varmı ben cok ıstıyorum ama bı yanım korkuyoda
betulmommy Onurbanuu doktoruma sordum, genelde aileler sezeryan istiyor normal doğumla tehlikeye sokmamak için dedi
Kubra12355 Onurbanuu valla benim gittiğim hiç bı doktor sezeryan ol demiyor ama genelde tüp bebek aileleri riske atmak istemediğinden kendileri tercih ediyor diyor normal yol istersen deneyebilirsin dediler hep bana şuan 34+5im bende suan
Onurbanuu betulmommy şimdi ben normal deneyelım dedım duruma gore ılerlerız dıye de tamam dedi sezeryan demedım ben hemen kararsız kaldım
Kubra12355 Onurbanuu valla kararsızım çok son haftalarda beklemem ama çok beklemekte bebeği sıkıntılı 20 ocağa gün verdi sancıyla gitmezsem sezeryanla dogururum artık yapcak birşey yok 🤣
orkidemm_ Onurbanuu eğer normal istiyorsan bebeğin buna uygunsa sen de uygunsan kesinlikle normal yap tüp bebek oluşu algısı ile keyfi sezeryan olma canım
Rabiarabisss3 Onurbanuu bende aynı durumdayım doktorum sordu normal istiyorum dedim bebeğin ve senin durumuna göre son haftalarda bakar karar veririz dedi hayır olmaz vs demedi ayrıca neden olsun ki riski yoksa normal hamilelikten farki yok gibi geliyor