havva_5 amamoms arkadaşım böyle olmuş 11 yıldan sonra. O adet olduğunu sanmış ama kanaması çok az sürmüş leke şeklinde devam etmiş. Hatta doktoru ne adet öncesi ne adetin yakın nasıl hamile kaldın diye şaşırmış 🤣 olabiliyo yani böyle şeyler. Kanamanın miktarı ve ne kadar süre geldiği önemli burda
Gzmadymn amamoms normal regl tarihimden birkaç gün önce kırmızı kahverengi lekelenme şeklinde başladı 3 4 gün sürdü sanırım,bazen fazla bile geldi sonra tam sökülmeyince test yaptım hamile olduğumu öğrendim kontrole gideceğim gün yine lekelenme yaşadım
_Merve__ Doktorun dediğine gore ben olmuşum. 3 haziranda adet gördüm ama bebeğimin ölçülerine gore son adet tarihimi 25 mayıs olarak hesapladilar. Önemli olan büyüklüğü ona gore tarih belirlemek gerekir dediler
Hellomy99 tsknbbk bittikten bir hafta sonra üç haftalık hamile olduğumu öğrendim doktora bu imkansız afetim geçen hafta bitti dedim üstüne görmüşsün erken döllenme dedi
senemyetis Benim son adetim 15 ekim 30 31 ekimde kanamam oldu kahverengi şekilde. Ve sonra hamile olduğumu öğrendim bu üstüne görme mi bilmiyorum