Havin49_ yorgunannis aşko sütün artmasını istiyorsan bol uyku ve bol su benim oğlum aşırı kolikti eşimle sabaha kadar başımda dururdurk uyku sıfırdı 3 ayda sütüm kesildi mutlaka dinlenip yatmaya bol su içmeye dikkat et
Havin49_ yorgunannis sende haklsın ama zamanla oturur aşkım benim oğlum 6-7 ay en baskın gaz sancılarını çekti 1 yaşında komple bittii
Havin49_ yorgunannis bu günler geçer Cnm kolik olmayan bebeklerde hemen hemen 4. Ayda gaz problemi komple bitiyor
twobabymomm yorgunannis sanırım 15 günden sonra tam anlamıyla gelmeye başlamıştı bebek emdikçe geliyor
anneoluyorummm103 Violacola sarılık var yetmiyor ki maalesef 2 saatte bir süt arkasına 30ml mama yiyor. Bazen 30ml mama daha yapıyorum çünkü yetmiyor doymuyor
osimdiannee yorgunannis artar tabiki kendini harap etme bol su içmeye çalış birde bebeğin uyudukca uyumaya başka çocuğun yoksa 🥰 sağlıkla büyüsün minik 🩷
Yaswinn Hilalgc çok çok geçmişler olsun inşallah kısa zamanda kucağına alırsın evine götürürsün bebeğinii. Benimki de 15 aralık😌😌