Bende ilk bebeğimde hiç memnun kalmamıştım genelde asistanlar oluyor zaten muayeneye gittigimde hic randevu aldigim doktora denk gelmedim. 40. Haftamda sancı ile doğum acile gitmiştim orada 2 cm açıklık olduğunu evde sancimi takip etmemi söyleyip gönderdiler 2 gün bekledim sancim artık olmayınca özelde takipli olduğum Dr gittim hiç açılmam yokmuş 43 haftayı bulur normal beklersen hiçbir belirtin yok doğuma dair demişti. Benimde zaten aşırı bir kaşıntı sorunum vardı artık dayanacak durumda değildim sezaryen yapmasını istemiştim. İmkanınız varsa Tuzla devlete gidebilirsiniz orada Hüseyin Gökhan bey var çok ilgili ve anlayışlı bir doktor.