birumut_ barbies bakar mısın pembe bide dkdmdk sen gene ne üzül ne mutlu ol nötr ol biraz daha zaman geçsin kan ver en iyisi
barbies birumut_ ayy bellide oluyomuş yani şuan kötüye hazırlamışım kendimi yok diye düşünüyorum olursa sevincem
Cadoloz barbies yaaa tebrikk ederimmm cok cok cok sevindim hemen kan ver bugun hemen etiket bekliyorum ayy banada dua et persembe test yapcam regl gunumde göğüslerim ağrıyor çok regl olmayım benim bebegimde benimle olsun bana haber ver bekliyorum mutlaka 🥰
barbies Cadoloz ayyy verememm 1 hafta beklycem. Geçen ay kimyasal yaşadım oyuzden beklicem gittiği yere kadar. İnşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah benimkide benimledir ❤️🥹
busra1596 Bende bata 4 gün kala awox test ile bu şekilde belirsiz öğrendim kan verdim 29 çıktı şuan 5+3 üz çarşamba kese görmeye gideceğiz 😍
barbies busra1596 ayy çok sevindim hayırlı olsun bende bi şu 1 haftayı atlatabilirsem inşallahh kesinleşir 🥹❤️
nr0900 barbies kimyasaldan sonra ikinci adet görmeden mi bu pozitifi gördünüz her geçen gün koyulasır insallah :)🙏🏻