QueenBahar_ mrym32 nasıl oldu canım Sezeryan mi süreç nasıl geçti İnşallah bebeğine tez zamanda kavuşursun🤍🥹🌼
mrym32 QueenBahar_ tam açıklıkla girdim hastaneye direk doğumhane ye alındım önlük giyecek zaman bile olmadı kayitim falan sonradan açıldı normal doğum oldu bu ikinci gebeliğimdi kordonu da bir tur dolanmisti