kızlar, akıl verilebilir bi durum mudur bilemedim ama…
ilk gebeliğim ve 7,5 saat uzaklıkta eşim, çalışıyo. doğum iznine 32. hafta çıktım ve sonrasında ailemin yanına geldim. doğum burda olması için. normal doğum bekliyoruz. 37+5 teyiz. tahmini 6ocak görünüyo. ve 29. haftadan beri olan pelvik ağrılarım şiddetlenmedi normal devam ediyo. hatta özel pilates yoga dersine başladığımdan beri daha da azaldı. karnım sertleşmiyo. kendimi iyi hissediyorum. doktorum da her hafta nst ve muayene yapıyo. en son yine şükür sancı çıkmadı. eşimin 8-9 gün izni var ve arabayla yola çıkıp gelecek. bebeğin doğumuna yetişmek istiyorum diyo ve erken gelmek istiyo. ya bebek doğmamış olursa ve doğmadan giderse diye gelmesini istemedim. onun yetişmesini çok istiyorum ve yolda panik olmasını da istemiyorum. aklım kalacağı için stres olcağımı düşünüyorum. nasıl bi yol izleyeceğiz bilmiyorum.
sizce var mı şöyle yapın dediğiniz bişey