runcet Kızlar 30 haftalık gebeyim, 2-3 gündür geceleri uykudan abartısız 10-15 kere uyanıyorum bölük pörçük dinlenemiyorum bir türlü. Ağrı sızı vs yok kafayı yiyeceğim neden böyle oluyor size de oldu mu?
busegrr runcet vücut kendisini doğumdan sonra 2 saatte bir emzirme sürecine alıştırmak için hemen hemen o saat aralıkları kadar uyandırırmış😊
RNurAts Bende 19. Haftada başladı bu gece uyanmaları şuan her gece 3-4 civarı 1 kere uyanıyorum. Benim yatış pozisyonumdan dolayı muhtemelen belim ağrıyor ve biraz karnım ağrıyor öyle uyanıyorum. Sola dönüp yatıyorum sonra.
runcet RNurAts Bu bende de oluyordu ama bir süre sonra geçmişti şimdi de daha sık uyanmalarla geri döndü maalesef
nisakayas be n 31+4 ikiz ve asla düx yatamıyorum. Direkt oturur pozisyon.. çoğu gece 1 saat uyumuyorum bile. O kadar ypruldum ki. yatınca aşırı nefesim daralıyor nefes alamıyorum. sağa sola dönmede yok :( sanmam geçmez doğurana kadar