lidya_15 canım tuhaf birşey oldu 2 test almıştım predictor ve Softec diye nasıl olsa yok diyip onu da yapayım dedim onda 60 sn dolmadan ikinci çizgi çıktı ama 6 dk dan sonra daha silikleşti ama şuan pembe kırmızı gibi görebiliyorum daha önce bu marka bana yanlış pozitif hiç vermedi var mı yok mu biraz şarşırdım ilaçları da kullanmam gerekiyor bilmiyorum