Aynı durumu bende şuan yaşıyorum. Beta 282 den 270 e düşüş yaptı. Öğrendiğime göre kimyasal gebelikmiş. Embriyo sağlıklı olmadığı için vucut onu devam ettirmiyor ve vucuttan reglle birlikte atacak. Bu asla bir yanlış hareketinle oturmanla kalkmanla ilgili birşey değil. Rahmin içerisinde gerçekleşen alma verme dengesinin bozulması. Kendini suçlama ve kimsenin suçlamasına izin verme. Umarım en kısa zamanda sağlıklı bir gebelik nasip olur.