Adkut 5 gündür klomen kullanıyorum. Yarın çatlatma iğnesi olacağım. İki senedir istiyorum. İnşallah olur. Bu tedaviden Sonra hamile kalan var mı. Ya da ikiz mi oluyor. İkiz bebeği olan var mı
Sydcan41 Adkut bennn 😀 3 yumurtam olusmustu ama bıtanesi tuttu sanıyorum aşılama veya tüp bebekte şans daha cok artıyoo
Sydcan41 Adkut yok canm maalesef olmadı bende cok heveslenmstm ama doktorada sormustum hatta olablr ama düşük bi ihtimal demişti tek oldu ☺️