Duygu_52 Kızlar bebeğim 12 günlük d vitamini kullanıyorum ocean birde çocuk doktor bunu verdi hastaneden çıkışımız yapılmadan önce bunu kullanan var mı düzenli şekilde
Duygu_52 Nisven ne işe yarıyor peki canım ben biraz araştırdım gaz sancılarına vs iyi geliyormuş diye okudum fayda ediyor mu peki
Nisven Duygu_52 probiyotik olarak verdi bize bağışıklığı güçlensin diye gaz sancısına da iyi geliyor diye bende okudum çok gaz sancısı çekmedik ilaçtan dolayı mı bilmiyorum zeytinyağıda kullandım çünkü hangisi iyi geldi emin değilim
Nisven Duygu_52 1 aylıkken kullanmaya başladım canım daha erkende kullanan var doktora danış istersen günde 3 kere 1 çay kaşığı mamaya veya anne sütüne katıyorum bebek için özel satılıyor asitsiz tuvalete çıkmayı falan da kolaylaştırıyor