24+3 haftalığım ilk gebeliğim normalde maşallah oğluma çok hareketlidir konuşurum onunla karnımı severim tabi tepki veriyor falan ama bugün pek fırsatım olmadı ve hareketsizdi bugün tabi korktum biraz az önce de yüz üstü yattım ve ilk defa sağ tarafımda toplandı ayağa kalktım karnımı taş gibiydi komple internette rahmin ve bebeğin büyümesinden kaynaklı karnın genişlemeye çalışmasından oluyormuş bu sertlik ve normalmiş peki bu hareketsizlik normal mi korkmalı mıyım çok mu evham yapıyorum gece mesela ondan bi hareket hissetmeden uyumuyordum içim rahat etmiyor şimdi de uyuyamıyorum işte 🥹🥹